Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa- 1-3.08.2016

Pierwszego dnia po deszczowej podróży dotarliśmy do miejscowości Święta Lipka, niewielkiej miejscowości na Mazurach, gdzie wysłuchaliśmy prezentacji organów świętolipskich. Mimo niepogody, humory uczestników dopisywały i tym samym ruszyliśmy w dalsza podróż do miejscowości Gierłoża. Po krótkim posileniu ciała i duszy ruszyliśmy na zwiedzanie Mazurolandii. Mazurolandia to park atrakcji położony na Mazurach w Gierłoży k. Kętrzyna. Atrakcją na Mazurach, w której łączy się zabawę z poznawaniem w zabytków, kultury i historii regionu warmińsko-mazurskiego. To jedyne miejsce, w którym znajdują się miniatury najpiękniejszych budowli Warmii i Mazur, Park Militariów, grodzisko rycerskie, Park Zabaw oraz moc innych, największych atrakcji na Mazurach. Po dniu pełnym wrażeń, zmęczeni ale uśmiechnięci wróciliśmy późnym wieczorem do HOTELU MAZURIA na obiadokolację. Następnego dnia z samego rana po śniadaniu wygrzewaliśmy się na leżaczkach w urokliwym Hotelu, korzystaliśmy ze słońca, wody. Po obiedzie  udaliśmy się autokarem na wycieczkę do Kadzidłowa, gdzie znajduje się Park Dzikich Zwierząt. Celem Parku jest umożliwienie poznania przede wszystkim gatunków rodzimych. Kolejny dzień wycieczki przeznaczony był na spacer promenadą Mrągowa oraz odpoczynek przy pysznych lodach.  Dalszą i zarazem ostatnia wyprawa na Mazury było Sanktuarium Matki Bożej Gietrzwałdzkiej. Pełni wrażeń i emocji wyruszyliśmy w drogę powrotną. Na miejsce dotarliśmy bez żadnych przeszkód i planowo. Myślę, że ta wycieczka spełniła oczekiwanie uczestników. Traktowana była nie tylko jako rekreacyjne spędzenie czasu ale wzbogaciła ich wiedzę o regionie, pokazała piękno i różnorodność.